250 نفر ماهیانه از خدمات مرکز جامع توانبخشی استفاده می کنند

معاون پشتیباتی ومنابع انسانی بهزیستی استان با سفر به زرند به همراه کارشناس مسئول دفتر فنی از بخش های مختلف اداره زرند بازدید و با همکاران دیدار و گفت و گو کرد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کرمان به نقل از بهزیستی زرند ، عباس بلندی معاون پشتیابنی و منابع انسانی پس از بازدید از بخش های مختلف اداری بهزیستی زرند  در جلسه با رئیس وکارکنان  اظهار داشت : علیرغم همه تنگناهای مالی تلاش کرده ایم که با جذب به موقع اعتبارات ابلاغی فرآیند خدمت رسانی را آسان کنیم .
وی با قدردانی از خدمات انجام شده اظهار داشت : با توجه به نوع خدمت در بهزیستی ، توجه به رفاه کارکنان موضوع دیگری است که برای فراهم کردن این رفاه حداکثر تلاش و برنامه ریزی انجام شده است .
محمد ابراهیمی رییس بهزیستی با بیان اینکه بهزیستی زرند با 36 نفر کارمند و کارشناس در بخش های مختلف خدمت رسانی می کند ، افزود : 3680نفر از گروههای مختلف جامعه هدف تحت حمایت بهزیستی ززند هستند که  خدمات به این گروه ها توسط 3  مرکز دولتی و 63مرکز غیر دولتی تحت نظارت انجام می شود .
معاون پشتیبانی ومنابع انسانی بهزیستی استان وکارشناسان ستادی همچنین با حضور در مرکز جامع خدمات توانبخشی اقدامات توانبخشی این مجموعه شامل خدمات کاردرمانی و گفتاردرمانی مورد بررسی قرار دادندکه در جریان این بازدید رییس بهزیستی شهرستان زرند در گزارشی اعلام کرد :  میانگین ماهیانه 250 نفر از خدمات درمانی این مرکز به ارزش130میلیون ریال استفاده می کنند که با اضافه شدن یک نیروی شنوایی شناس به تیم درمانی این مرکز باید تجهیزات مورد نیاز تامین شود
گفتنی است  قدردانی از کارکنان حوزه پشتیبانی و منابع انسانی بهزیستی زرند که دوسال موفق به کسب رتبه برتر شده اند و بازدید از ساختمان موقوفه مرحوم سیف الدینی به منظور  بررسی روند بازسازی موقوفه از دیگر برنامه های این سفر بود .

کد خبر 11485

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد